Kvalitet og service

Et adfærdskodeks til taxifører

Vi har opstillet følgende enkle regler, i samarbejde med HORESTA, du som fører i Taxi 4×27 forventes at overholde, når de kører eller har kunder i bilen.

Du skal:

  • Fremstå i ren og velholdt profilbeklædning.
  • Fremstå velsoigneret.
  • Sikre dig, at taxien er veludluftet og fremstår rengjort både indeni og udenpå.
  • Spritte hænder og berøringsflader af efter hver tur
  • Sikre dig, at der ikke ryges i vognen – hverken dig selv eller dine kunder.
  • At du selv – eller dit tøj – ikke lugter af røg eller andet.
  • At melde dig i receptionen eller hos tjeneren, medmindre andet er angivet i turordren.
  • At sikre dig at det er den rette kunde du får med – det er dit ansvar!
  • Altid udvise høflighed i samtaler og hjælpsomhed i betjeningen af kunden og af personalet, hvor der afhentes kunder.
  • Aldrig at berøre kunden unødigt og aldrig grænseoverskridende.
  • Altid hjælpe kunden ind i bilen og være behjælpelig med af- og pålæsning af kundens bagage.
  • Ikke tale i mobiltelefon, når du har kunder i vognen og ikke være på Gruppekald, heller ikke selvom der er skruet ned for lyden!
  • Altid følge lovlige anvisninger, henstillinger og instrukser fra kunden, der relaterer sig til kørslen.
  • Altid køre den, for kunden, bedste vej og gøre opmærksom på, hvis kundens ønske om rute gør turen dyrere eller længere.
  • Tage imod alle de kort, som Cabonline/Taxi 4×27 har indløsningsaftale med.
  • Altid anvende Meet & Greet-boardet eller App på tablet med kundens navn eller værelsesnummer anført når du afhenter kunder på hoteller og receptioner. Tag pladen/App med ind hver gang, også selv om der ikke er navn/nummer på ordren.

Læs vores krav til de chauffører der kører i Taxi 4×27 her: 2020 Cabonline Kvalitet og Service

 

Sammen skaber vi god service

Cabonline vil være Nordens bedste taxiselskab. Du, som taxifører i et taxiselskab under Cabonline Danmark, nemlig Taxi 4×27, har en meget vigtig rolle i at sikre, at vores kunder får den bedste oplevelse og vælger os frem for andre taxiselskaber. Hver gang!

Vi ønsker, at du som taxifører skal være stolt af dit erhverv og være en god repræsentant for det vi står for i Cabonline og Taxi 4×27. Derfor stiller vi også meget høje krav til dig og dine kolleger. Ved at tage medansvar for vores fælles forretning, vise respekt over for kunder og kolleger og altid gøre lidt ekstra, bygger vi sammen en succesrig servicevirksomhed, som vi kan fortsætte med at være stolte af.

Taxi 4x27